סטודיו דפני – המקום שבו חלומות מתגשמים

שתפו לחברים

תוכן עניינים

חולמים לרענן את הבית? להוסיף לו חן ויופי? לעצב אותו? אתם צריכים לבקר בסטודיו דפני. למה? כי זה המקום שבו האומנות והיצירתיות פוגשות את העץ ומוצריו ומגשימות יחד חלומות. פריטי עץ יפהפיים וייחודיים כמו מדפים, שידות, לוחות מחוררים, מראות ואין ספור אביזרים קישוטיים הם הדברים שמפיחים חיים בבית ומעוררים השראה בכולם. אז למה אתם צריכים לבקר בסטודיו דפני לפני שאתם מתחילים לעצב את הבית? בואו נבדוק.

סטודיו-דפני-המקום-שבו-חלומות-מתגשמים.

קרדיט- Photo by Patrick Perkins on Unsplash

הצצה להיסטוריה בעשייה

שורשיו של סטודיו דפני צמחו בבית מלאכה קטן וניזונו מאהבה לעץ וממחויבות בלתי מתפשרת לאיכות. אט אט שורשים אלה שינו חזון למציאות, וברבות השנים בית המלאכה המיוחד הזה התפתח לסדנת הבוטיק המופלאה שאנחנו מכירים ואוהבים, מרכז ייחודי ויוצא דופן לעיצוב פריטי עץ. הסטודיו הוא פרי חזונה של המייסדת, המעצבת המוכשרת אלינור דפני, וכל פריט מעשה ידיה מייצג את החזון הזה ונושא איתו את האנרגייה המיוחדת של העץ הגולמי המעוצב, את ניחוחותיו המעודנים ואת מרקמו המוכר. אם גם אתם חובבי עץ מושבעים, אתם לא יכולים לוותר על ביקור בסטודיו דפני; אבל ראו הוזהרתם – אתם צפויים להתאהב.

להכיר את העץ ומוצריו ולהתאהב

סטודיו דפני הוא שם נרדף לחדשנות בעיצוב. הפעילות שלו חוצה את גבולות העיבוד המסורתי של העץ ומשלבת אסתטיות עכשווית בכל יצירה. מנהלת הסטודיו בוחנת ללא לאות טכניקות, חומרי גלם וסגנונות עיצוב חדשים כדי להטביע חותם של ייחודיות בכל יצירה. והייחודיות הזאת אכן ניכרת בכל פריט. אחת החוזקות של סטודיו דפני טמונה ביכולת של אלינור, אשת מלאכה המוכשרת, לאסוף רעיונות וחלומות וליצור מהם אמנות מוחשית ופונקציונלית. הסטודיו מתגאה במוצרי העץ המיוחדים שלו ובהתאמתם לחזון של כל לקוח ולקוח. לקוחות הסטודיו מעורבים באופן פעיל בתהליך היצירה ושותפים לבחירת חומרי הגלם ולהחלטות הנוגעות לגימור. כל פריט משקף במובהק את המהות של הלקוח אך נושא את טביעת האצבע הייחודית של היוצרת, ואפשר לראות את זה בשלל מוצרים החל בשלטי כניסה וכלה בלוחות מחוררים שמותאמים לצרכים הייחודיים של בעליהם.

מוצרי הסטודיו

  • מדפים צפים. המדפים של סטודיו דפני הם הרבה יותר מפתרונות אחסון; הם ביטויי לאומנות מקורית ויצירתית המתנוססת על קירות הבית. המדפים מעוצבים בדייקנות ומשלבים פונקציונליות עם אסתטיות. מעיצובים מינימליסטיים ועד לדוגמאות מורכבות – כל מדף מספר סיפור ייחודי ומוסיף אופי לחדרי הבית.
  • שידות. השידות של סטודיו דפני הן הרבה יותר מרהיטי אחסון; הן אלמנטים דקורטיביים ופונקציונליים שמשפרים את האווירה בכל חדר. כל פריט ופריט מעוצב בקפידה ונראה כיצירת אומנות מופלאה.
  • לוחות מחוררים. הלוחות המחוררים של סטודיו דפני מגדירים מחדש את המדפים הסטנדרטיים. הם מותאמים לצרכים של בני הבית ומתמזגים בשלמות עם סגנון העיצוב בכל חדר. הדפוסים המורכבים שלהם מוסיפים אלגנטיות לכל תפאורה ואי אפשר להתעלם מהם.
  • פריטים דקורטיביים. בסטודיו דפני תוכלו למצוא מבחר מדהים של פריטים דקורטיביים החל בחבקי עץ למפיות, דרך בתי עץ מגולפים וכלה במעמד מעץ לתמונות וערכה מושלמת לשולחן מעוצב. ואלה הם רק חלק קטן מהאסופה הנהדרת שמחכה לכם בסטודיו דפני. הפריטים הללו מוסיפים חיות, אופי ואיכות לכל פינה בבית ומהווים נקודת מיקוד מרתקת שקשה להתיק ממנה את המבט.

מוכנים להתרגש מחפצי עץ?

מרגישים שלא מיציתם את חוויית העץ המיוחדת של סטודיו דפני? אתם מוזמנים להיכנס לאתר של סטודיו דפני ולהתרשם מהעולם המופלא של חפצי עץ שמחכים להתגלות. הם לא הולכים לשום מקום, הם מחכים לכם באתר; כמה קליקים והם שלכם. מוכנים להתרגש?

אולי יעניין אותך

עיצוב חדר לנערה מתבגרת

לנערה מתבגרת – עיצוב חדר נערות

עיצוב חדר לנערה מתבגרת הוא פרויקט לא פשוט, שעשוי להוליד התנגשות בין הרצון וההעדפות של המתבגרת לאלו של ההורים, וזאת לצד מגבלות תקציב, גודל חלל וצרכים פונקציונליים.

כורסא מודרנית מעור חום

הקליקו למבצעים חמים בגרופון