חנויות רהיטים בהוד השרון

שתפו לחברים

תוכן עניינים

העיר הוד השרון היא עיר כפרית וקהילתית, המצויה בדרום השרון, ומאכלסת למעלה מ-65,000 תושבים, ומתאפיינת במגורי משפחות, זוגות צעירים וסטודנטים, וקהילת וותיקי העיר. בהוד השרון ניתן למצוא מספר חנויות רהיטים ייחודיות, נגריות בוטיק ויצרנים מקומיים, לצד חנויות רשת ומותגי ריהוט ועיצוב. דווקא היצרנים המקומיים והגלריות העוסקות בייצור וייבוא רהיטים בעבודת יד ובסגנונות ייחודיים, מושכים את לב המבקרים מהוד השרון ומחוצה לה.

דני הנקר

חנות הרהיטים דני הנקר עוסקת בייצור אישי, עיצוב פנים והלבשת הבית והתאמת פרטי ריהוט בעיצוב אישי במגוון סוגי פרויקטים. החנות קרויה על שם דני, נגר מתמחה בעיצוב הבית ובפתרונות פונקציונליים, ומציע מגוון רחב של פרטי ריהוט לכל חללי הבית בתצוגה, או באמצעות פגישה אישית, נטילת מידות ותוכנות הדמיה המאפשרות ללקוח לקבל תמונה והשראה מפתרונות עיצוב מותאמים ומלהיבים. כל הרהיטים מיוצרים בנגריה האישית ובעבודת יד מוקפדת, מחומרי גלם איכותיים ועמידים, ויוצרים בתים בעיצוב אינדיווידואלי. 

סלון מעוצב בסגנון יוקרתי ומרשים

דיור אינטריורס

חנות יוקרה לעיצוב הבית המייבאת כורסאות, ספות ומגוון פינות ישיבה לסלון בייבוא אישי מבית מותגי עיצוב ויצרנים מובחרים. הפריטים בחנות משלבים בין ריהוט עץ איכותי למעטפת עור אמיתי וטבעי או בדים מוקפדים ואיכותיים, בטכנולוגיות ייצור ותפירה מובילות. בחנות ניתן למצוא קולקציות ופרטי ריהוט מאיטליה ומדנמרק, בעיצובים מרהיבים ובסגנון מודרני, תוך הקפדה על תנאי נוחות ותמיכה וחוויית משתמשים אופטימלית.   

ספה חומה בסלון בורגני

רהיטי סיריוס דיזיין

נגריה וחנות מפעל מקומית העוסקת בעיצוב אישי של מטבחים ופתרונות ריהוט לבית, פינות אוכל ופינות ישיבה, כיסאות בר וכיסאות שולחן ומטבח, פתרונות אחסון ופתרונות פונקציונליים, בעיצוב אישי או בהשראת קטלוגים ועיצובים קיימים הניצבים בחנות לתצוגה ולהתרשמות. ייצור כחול לבן בהתאמה מלאה של מידות, חומרים ופרזול, מענה לחללים מאתגרים ומגבלות מקום, תכנון חכם של דירות מגורים ופתרונות ריהוט למשפחה. 

ספה מעור בצבע חום

רהיטי כרכוב

גלריה מקומית וייחודית המשווקת פרטי ריהוט עתיקים בהשראת הממלכה האנגלית, בעיצובים יוצאי דופן המבוססים על חומרי גלם וטכניקות ייצור מסורתיות. בגלריה ניתן למצוא מגוון פריטים שנאספו מרחבי הממלכה ו/או יוצרו בהשראתה, כוורות אחסון מעוטרות, הדומים ססגוניים, קונסולות ומגירות, שולחנות סלון ועוד, כאשר מאחורי כל פריט סיפור היסטורי המוסיף לאווירה ולייחודיות. 

ספה ורודה ועציץ לנוי

סוס הברזל

מסגרייה מקומית העוסקת בייצור אישי של פרטי ריהוט לבית, חדרי שינה וחדרי ילדים, קונסולות, פתרונות אחסון, רהיטים נייחים בקיבוע לקיר ופתרונות לניצול חללים ומקום. פרטי ריהוט בעיצובים ייחודיים לבית ולגן, מערכות ישיבה ושולחנות למרפסת. כל פרטי הריהוט מיוצרים מאלומיניום איכותי או  נירוסטה, עמידים בפני רטיבות ואינם מפתחים קורוזיה וחלודה. מעניקים נגיעה ייחודית ומקורית לעיצוב הבית, לצד עמידות וחוזר של רהיטים. 

ספה אפורה וכריות צהובות

בהוד השרון אזור תעשיה קטן ושדרת מסחר מרכזית בהם ממוקמים עיקר העסקים והמסחר המקומי. ניתן להגיע ולהסתובב בין החנויות והגלריות באזורים הללו, או להתעדכן באתרי החנויות, בסגנון ובטווח המחירים מוקדם יותר.  

מרבית חנויות הרהיטים בהוד השרון אינן פעילות בשבת. חנויות מעטות נוהגות לפתוח את פעילות המסחר במוצאי שבת לטווח בן שעתיים ועד שלוש שעות.

בתחתית כל חנות אשר נסקרה בכתבה זו, צוין מספר טלפון להתקשרות. באתרי החנויות והגלריות ניתן למצוא דרכים נוספות ליצירת קשר.

ניתן למצוא בהוד השרון את כל פרטי הריהוט לבית, באמצעות גלריות ויצרנים בהתאמה אישית, או באולמות תצוגה של חנויות ורשתות ריהוט. 

אולי יעניין אותך

ספה אפורה

חנויות רהיטים בראשון לציון

העיר ראשון לציון בולטת בין ערי המרכז בזכות מתחמי ענק לריהוט ועיצוב הבית השוכנים בה, ומספקים מעטפת שירותים ומוצרים בתחום הריהוט והעיצוב למעצבי הפנים ולקהל הלקוחות הפרטיים.

פינת אוכל

חנויות רהיטים פתוחות בשבת

אורח החיים הקדחתני ושבוע העבודה הארוך הנהוג בישראל מביאים רבים מהציבור הצרכני לחפש אחר חנויות רהיטים שפתוחות בשבת, מתוך כוונה לנהל את תהליך החיפוש, הבחינה והעיצוב בשוטטות נינוחה וללא לחץ זמן המאפיין את ימות השבוע.

כורסאות אפורות

חנויות רהיטים בנתניה

העיר נתניה היא עיר מרכזית בשרון, וכוללת ענפי תעשייה, ייצור וייבוא של לא מעט מעצבים בתחום הריהוט לבית.

סלון כתום

חנויות רהיטים בפתח תקווה

פתח תקווה היא עיר המצויה בסמיכות למטרופולין התל-אביבי, ומהווה בית למשפחות רבות המבקשות לשלב בין חיים במרכז שוקק חיים לסביבה עירונית נינוחה וחיי קהילה.

אישה צעירה בוחרת בדים לספה החדשה שלה

חנויות רהיטים בבאר שבע

העיר באר שבע מהווה את בירת הנגב כולו, וידועה גם כמרכז המסחר הבולט בדרום, וכביתם של מספר לא קטן של חנויות רהיטים ופריטים לעיצוב הבית, המושכים את המבקרים והרוכשים מן העיר ומיישובי הדרום בכלל.

בחורה צעירה על ספה וינטג'

חנות רהיטים באשדוד

העיר אשדוד היא עיר נמל ואחת מן הערים הגדולות והתוססות באזור הדרום, ובבחינת היקף חנויות הרהיטים והמבקרים בהם, ניכר שאשדוד היא גם מעצמת עיצוב והלבשת הבית, המהווה את ביתן של רשתות רהיטים הפועלות בפריסה ארצית, לצד לא מעט מותגים מקומיים מובילים, שמושכים מבקרים ומרחיבים את אזור השליחויות לאזור המרכז כולו ואף בפריסה ארצית עבור הלקוחות המגיעים במיוחד לעיר מכל רחבי הארץ.