חנויות רהיטים בחיפה

שתפו לחברים

תוכן עניינים

העיר חיפה מהווה את המטרופולין הצפוני לערי הקריות, עכו והגליל המערבי מצפונה, ועד לערי השרון מדרומה, וניתן למצוא בה מספר אזורי מסחר ותעשייה שוקקי חיים, המכילים מגוון רחב של חנויות רהיטים המתאימות לכל צורך עיצובי, אוכלוסייה ולכל כיס.

רהיטי אילנית

רהיטי אילנית היא חנות רהיטים גדולה וותיקה בחיפה, שעוסקת בייבוא פרטי ריהוט לבית מחברות ריהוט מוכרות באירופה, בדגש על ספרד, איטליה ופולין. החנות מעמידה תצוגה מרשימה תוך חלוקה לקטגוריות מוצר, וכוללת את כל הנדרש לריהוט ועיצוב הבית, מחדר הסלון והאירוח ועד לחדרי השינה והעבודה. יתרון בולט של רהיטי אילנית הוא פתרונות אחסון מתקדמים ופתרונות לחללים קטנים, באמצעות ארונות גבוהים במיוחד, ארונות פינתיים, ספריות קודש, מיטות קומתיים ומיטות תלויות ועוד.

כורסאות בצבע בז'

גאמה ליין

רהיטי גאמה ליין היא חנות מעצבים לריהוט והלבשת הבית, ומשלבת בין פרטי ריהוט יוקרתי בייבוא אישי ממיטב היצרנים המובילים באירופה, לשירות אישי וליווי הניתן על ידי מעצבי פנים, המלווים את הלקוחות בסיור באולם התצוגה, מסייעים בייעוץ, התאמות, הזמנת פריטים ייחודיים שאינם חלק מן המלאי הקיים בתצוגה ועיצוב באמצעות אביזרים נלווים ומשלימים, תוך ניהול מערך הזמנות ולוגיסטיקה יעילים במיוחד.

כורסא מודרנית מעור חום

אסף רהיטי איכות

אסף רהיטי מעצבים היא רשת רהיטי יוקרה מעוצבים, אשר מחזיקה בסניף דגל בעל אולם תצוגה מרשים ופופולרי בחיפה. באולם התצוגה ניתן להתרשם ממגוון פינות ישיבה, ספות וכורסאות בעיצובים קלאסיים וחדשניים, חדרי שינה, חדרי ילדים, פינות אוכל ופרטי ריהט משלים לבית. החנות מתמחה בייצור ושיווק ארונות בהתאמה אישית לכל חלל תוך מיצוי מקום וחלל, קונסולות קטנות הנפתחות לשולחן אוכל על פי צורך ופתרונות ריהוט חכמים. רהיטי המותג מיוצרים בישראל במפעלים מקומיים ותוך הקפדה אל איכות וגימור מושלם.

מיטה בעיצוב כפרי

רהיטי דוד

חנות רהיטים מוכרת בחיפה, העוסקת בייבוא אישי של רהיטי יוקרה ועיצובים חדשניים לכל הבית, בדגש על חללי אירוח מרכזיים. באולם התצוגה ניתן להתרשם מפינות ישיבה מעור, פינות ישיבה מבדים מובחרים, פינות אוכל, מזנונים מעץ מלא, שולחנות סלון מעוצבים, שולחנות מטבח, חדרי שינה וילדים ועוד. כל הפריטים ניתנים להתאמה אישית, שינויי מידות ותוספות.

ספה חומה בסלון בורגני

ZAGA פינות אוכל

זגה פינות אוכל היא רשת יוקרתית לעיצוב וייצור שולחנות אוכל וכיסאות, בהשראת מעצבים מובילים ובדגש על פינות אוכל בעלות נוכחות עיצובית המושכת את העין וחותמת את הסגנון העיצובי של הבית כולו. בחנות בחיפה ניתן להתרשם משולחנות אוכל עגולים, אובליים, מרובעים, במגוון גדלים והתאמות לחללים שונים, שילוב בין חומרי גלם, כיסאות בקו עיצוב אחיד או בתפזורת בבחירה אישית מבין מגוון כיסאות מעוצבים. במקום ניתן למצוא גם כיסאות בר לעיצוב צעיר ומודרני.  

ריהוט בסגנון מודרני

עץ מי

חנות רהיטי עץ איכותיים מתוצרת כחול לבן, בטכניקות ייצור חדשניות ותוך שימוש בעצים מעולים ועמידים. החנות מתמחה בייצור פרטי ריהוט לחדרי שינה וחדרי ילדים: מיטות זוגיות, מיטות יחיד ומיטות נוער, ארונות בגדלים שונים, שידות וקומודות. ניתן למצוא בחנות גם פרטי ריהוט נוספים לבית דוגמת ספות ומערכות ישיבה לסלון. סגנון עיצוב ארץ-ישראלי, צעיר וחדשני.

ספה אפורה וכריות צהובות

בחיפה מספר אזורי תעשייה בהם מרוכזות חנויות רהיטים, דוגמת הצ'ק פוסט, חוצות המפרץ, מתחם רדיזיין. מומלץ לבקר באחד או יותר מן האזורים הללו ולהסתובב בין החניות הרבות.

מרבית החנויות בחיפה סגורות במהלך השבת ונפתחות במוצ"ש. מומלץ להתעדכן באתרי החנויות בנוגע לשעות הפתיחה.

לצד כל חנות מומלצת ציינו מספר טלפון עדכני, לשימוש הגולשים והמתעניינים.

ניתן למצוא חנויות ריהוט כלליות המציעות את כל פרטי הריהוט לבית במקום אחד, לצד חנויות המתמחות בפרטי ריהוט ייעודיים דוגמת פינות אוכל, ארונות וכדומה.

אולי יעניין אותך

ספה אפורה

חנויות רהיטים בראשון לציון

העיר ראשון לציון בולטת בין ערי המרכז בזכות מתחמי ענק לריהוט ועיצוב הבית השוכנים בה, ומספקים מעטפת שירותים ומוצרים בתחום הריהוט והעיצוב למעצבי הפנים ולקהל הלקוחות הפרטיים.

פינת אוכל

חנויות רהיטים פתוחות בשבת

אורח החיים הקדחתני ושבוע העבודה הארוך הנהוג בישראל מביאים רבים מהציבור הצרכני לחפש אחר חנויות רהיטים שפתוחות בשבת, מתוך כוונה לנהל את תהליך החיפוש, הבחינה והעיצוב בשוטטות נינוחה וללא לחץ זמן המאפיין את ימות השבוע.

כורסאות אפורות

חנויות רהיטים בנתניה

העיר נתניה היא עיר מרכזית בשרון, וכוללת ענפי תעשייה, ייצור וייבוא של לא מעט מעצבים בתחום הריהוט לבית.

סלון כתום

חנויות רהיטים בפתח תקווה

פתח תקווה היא עיר המצויה בסמיכות למטרופולין התל-אביבי, ומהווה בית למשפחות רבות המבקשות לשלב בין חיים במרכז שוקק חיים לסביבה עירונית נינוחה וחיי קהילה.

אישה צעירה בוחרת בדים לספה החדשה שלה

חנויות רהיטים בבאר שבע

העיר באר שבע מהווה את בירת הנגב כולו, וידועה גם כמרכז המסחר הבולט בדרום, וכביתם של מספר לא קטן של חנויות רהיטים ופריטים לעיצוב הבית, המושכים את המבקרים והרוכשים מן העיר ומיישובי הדרום בכלל.

בחורה צעירה על ספה וינטג'

חנות רהיטים באשדוד

העיר אשדוד היא עיר נמל ואחת מן הערים הגדולות והתוססות באזור הדרום, ובבחינת היקף חנויות הרהיטים והמבקרים בהם, ניכר שאשדוד היא גם מעצמת עיצוב והלבשת הבית, המהווה את ביתן של רשתות רהיטים הפועלות בפריסה ארצית, לצד לא מעט מותגים מקומיים מובילים, שמושכים מבקרים ומרחיבים את אזור השליחויות לאזור המרכז כולו ואף בפריסה ארצית עבור הלקוחות המגיעים במיוחד לעיר מכל רחבי הארץ.