חנויות רהיטים בכפר קאסם

שתפו לחברים

תוכן עניינים

כפר קאסם הוא שמה של עיר ערבית בישראל, אשר שוכנת באזור השרון, ומציעה תרבות אירוח, דו קיום וחיי מסחר עם היישובים הסובבים אותה. בכפר קאסם ניתן למצוא חנויות רהיטים רבות, בעיקרם חנויות מקומיות המתבססות על נגריות ומתפרות מקומיות, התאמה אישית לצרכי הלקוח וסגנונות עיצוב מגוונים. חשוב לשים לב: חלק מן החנויות ממוקמות באזורי תעשייה ומסחר ללא כתובת רשומה. מומלץ לחפש את שם החנות בווייז ו/או ליצור קשר טלפוני עם ההגעה להכוונה מדויקת.

רהיטי איכות כפר קאסם

רהיטי איכות היא חנות מפעל המציגה את הבסיס העיצובי למגוון פרטי ריהוט, ומאפשרת לכל לקוח להפליג בדמיונו ולהיות המעצב של הריהוט הביתי שלו. באמצעות גמישות אין סופית המאפשרת החלפת אלמנטים, צבעים, בדים, שינויי מידות, החלפת מוצרי פרזול ואחרים- יכול כל לקוח ליצור מערכות ריהוט לבית על פי העדפותיו. צוות החנות מלווה באופן אישי כל לקוח, מייעץ ומכוון, וכל הזמנה מועברת לתהליך ייצור אישי. בחנות ניתן למצוא את כל פרטי הריהוט לבית: ארונות, פתרונות אחסון, מזנונים, שולחנות סלון, מערכות ישיבה, מיטות, שולחנות כתיבה ועוד.

חנות רהיטים מסחרית

רהיטי קסם

עסק משפחתי העוסק בייצור מקומי ושיווק של רהיטים לבית ולגן, בשילוב בין רהיטי עץ ממגוון סוגי עצים מעובדים, תפירה מוקפדת ברפדיה במקום ושימוש בדי איכות מקומיים ומיובאים, רהיטי עור ודמוי עור, עיצובים מגוונים, אותנטיים, קלאסיים ומודרניים, ואפשרות להתאמה אישית של מידות ושינויים לבקשת הלקוח. בנוסף לפרטי הריהוט לבית במקום מחלקה גדולה ועשירה במערכות ריהוט גן מראטן, מעץ ומפולימריים שונים.

חנות ריהוט מודרני לבית

עדי עיצובים

חנות מפעל מקומית המציעה מגוון פרטי ריהוט לבית, בדגש על ייצור של חדרי שינה וחדרי ילדים, מיטות ילדים, מיטות נוער, מיטות זוגיות, ארונות, כונניות ופתרונות אחסון, ספריות ושולחנות לחדרי ילדים, שיווק מזרוני איכות מבית מיטב היצרנים. במקום גם מחלקות לריהוט כללי לבית, מערכות ישיבה לסלון ושולחנות אוכל, עיצוב צעיר, סגנון ישראלי, גמישות והתאמה אישית.

זוג צעיר מתעניין בשולחן קפה

מחסני ריהוט

מפעל מקומי הכולל נגריה ומתפרה, לצד אולם תצוגה נרחב הכולל תצוגת ריהוט מרשימה ומתמחה בספות ומערכות ישיבה לחללים גדולים, ספות ארוכות מן הסטנדרט המקובל, סלונים פינתיים ענקיים ואפשרות להתאמה אישית לכל גודל ולכל חלל. כמו כן מחלקה ייחודית למיטות לחדרי שינה, ראשי מיטה מרופדים בתפירה מקומית ובמגוון סגנונות ובדים.

כסאות קפה חוץ

ALL IN HOME

חנות ענק הכוללת מגוון פריטים ומוצרים לעיצוב הבית, החל מפתרונות תאורה, מוצרי חשמל, אקססוריז, ריהוט גן, מטבחים וחדרי אמבטיה. בתחום הריהוט החנות מתמקדת בעיצוב אישי של מטבחים, ארונות אמבטיה ופתרונות אחסון לבית.

כורסאות רחבות

רהיטי מודי

חנות מפעל מקומית המייצרת את כל סוגי הריהוט לבית, ספות ומערכות ישיבה, שולחנות אוכל, חדרי שינה וחדרי ילדים, כיסאות, מיטות מתכווננות, מזנונים, ויטרינות, ארונות בשלל מידות ועוד. בחנות מקפידים על ייצור בהזמנה אישית לכל לקוח ותנאי אספקה מהירה, משלוחים בפריסה ארצית ומגוון עיצובים משתנים.  

ספה ורודה ועציץ לנוי

מרבית חנויות הרהיטים בכפר קאסם מרוכזות באזורי התעשייה בעיר, ומומלץ פשוט להגיע, להסתובב בין החנויות ולהתרשם מסגנונות העיצוב, האיכות והמחירים.

כפר קאסם הוא יישוב ערבי-מוסלמי ומרבית החנויות והמסחר במקום פעילים בשבת. חלק ניכר מן העסקים בכפר קאסם אינם עובדים בימי ראשון.

תחת כל קטגוריה והמלצה מופיע מספר טלפון של החנות ליצירת קשר.

מרבית החנויות שנסקרו בכפר קאסם הן חנויות המספקות את כל פתרונות הריהוט לבית. בחיפוש פרטי ריהוט ייחודיים דוגמת מטבחים או ריהוט גן מומלץ לצמצם את החיפוש על פי הקטגוריה.

אולי יעניין אותך

ספה אפורה

חנויות רהיטים בראשון לציון

העיר ראשון לציון בולטת בין ערי המרכז בזכות מתחמי ענק לריהוט ועיצוב הבית השוכנים בה, ומספקים מעטפת שירותים ומוצרים בתחום הריהוט והעיצוב למעצבי הפנים ולקהל הלקוחות הפרטיים.

פינת אוכל

חנויות רהיטים פתוחות בשבת

אורח החיים הקדחתני ושבוע העבודה הארוך הנהוג בישראל מביאים רבים מהציבור הצרכני לחפש אחר חנויות רהיטים שפתוחות בשבת, מתוך כוונה לנהל את תהליך החיפוש, הבחינה והעיצוב בשוטטות נינוחה וללא לחץ זמן המאפיין את ימות השבוע.

כורסאות אפורות

חנויות רהיטים בנתניה

העיר נתניה היא עיר מרכזית בשרון, וכוללת ענפי תעשייה, ייצור וייבוא של לא מעט מעצבים בתחום הריהוט לבית.

סלון כתום

חנויות רהיטים בפתח תקווה

פתח תקווה היא עיר המצויה בסמיכות למטרופולין התל-אביבי, ומהווה בית למשפחות רבות המבקשות לשלב בין חיים במרכז שוקק חיים לסביבה עירונית נינוחה וחיי קהילה.

אישה צעירה בוחרת בדים לספה החדשה שלה

חנויות רהיטים בבאר שבע

העיר באר שבע מהווה את בירת הנגב כולו, וידועה גם כמרכז המסחר הבולט בדרום, וכביתם של מספר לא קטן של חנויות רהיטים ופריטים לעיצוב הבית, המושכים את המבקרים והרוכשים מן העיר ומיישובי הדרום בכלל.

בחורה צעירה על ספה וינטג'

חנות רהיטים באשדוד

העיר אשדוד היא עיר נמל ואחת מן הערים הגדולות והתוססות באזור הדרום, ובבחינת היקף חנויות הרהיטים והמבקרים בהם, ניכר שאשדוד היא גם מעצמת עיצוב והלבשת הבית, המהווה את ביתן של רשתות רהיטים הפועלות בפריסה ארצית, לצד לא מעט מותגים מקומיים מובילים, שמושכים מבקרים ומרחיבים את אזור השליחויות לאזור המרכז כולו ואף בפריסה ארצית עבור הלקוחות המגיעים במיוחד לעיר מכל רחבי הארץ.