חנויות רהיטים בתל אביב

שתפו לחברים

תוכן עניינים

העיר תל אביב היא מרכז התעסוקה, הפנאי והמסחר של מדינת ישראל, ואינה פוסחת גם על תחומי העיצוב והחדשנות בענף הרהיטים. העיר המרכזית וההומוגנית משלבת בין מעצבים בעלי שם ומותגי יוקרה, סניפי דגל של רשתות מוכרות וחנויות רהיטים פרטיות, בטווח מחירים נרחב המיועד להתאים לכל כיס.

שון רהיטים

אולם התצוגה של החנות שון רהיטים מתפרש על פני שלוש קומות, ומציג מגוון עצום של פרטי ריהוט לבית, המגיעים מבית מיטב המעצבים והיצרנים בישראל ובחו"ל, ומככבים בכל מגזיני העיצוב העדכניים, כמו גם בהפקות טלוויזיה מוכרות. בחנות שמים דגש על רהיטי איכות חזקים ועמידים לשנים ארוכות, עיצובים חדשניים, ושימוש בחומרי גלם איכותיים שיוצרים נגיעות של יוקרה.

סלון אפור בעיצוב מינימליסטי

רהיטי ארנה תל אביב

החנות רהיטי ארנה תל אביב שוכנת בדרום העיר, ומציעה מגוון פרטי ריהוט ואקססוריז לבית תוך דגש על התאמה אישית לצרכי הלקוח. החנות עובדת אל מול יצרנים מקומיים, ותוך שימוש בחומרי גלם מעולים המיובאים מכל העולם, ומציגה מגוון סגנונות עיצוב ואפשרויות. כל פרטי הריהוט בתצוגה מהווים בסיס לשינויים, וניתנים להתאמת מידות, צבע, סוג בד, מוצרי פרזול ואלמנטים אחרים. בחנות ניתן למצוא ספות, כורסאות ומערכות ישיבה, שולחנות אוכל וכיסאות, חדרי שינה, ארונות אמבטיה ופריטים נוספים.   

ספה מעור בצבע חום

סטודיו רביבו

סטודיו רביבו הוא מרחב עיצוב רהיטים העוסק בעיצוב אישי, תכנון והלבשת הבית, בדגש על שילוב בין חומרים מסורתיים לעיצובים עדכניים, ליווי אישי של כל לקוח על ידי מעצב פנים, תכנון ריהוט פונקציונלי בעיצוב מודרני ובהתאמה אישית, פרטי ריהוט ייחודיים ללא קולקציות בייצור המוני, וחותמת עיצובית ייחודית. סטודיו רביבו חתום על עיצוב הפנים של מגוון בתי יוקרה וידוענים בתל אביב והמרכז, ומושך אליו לא מעט לקוחות המגיעים מכל רחבי הארץ, ומקשים ריהוט ייחודי בסגנון קצת אחר. בסטודיו ניתן למצוא סלונים ופינות ישיבה, שולחנות סלון, ספריות, ריהוט תומך לקיר כוח, שולחנות אוכל ושולחנות קפה, מיטות מעוצבות לחדר השינה, קומודות ומזנונים.

ספה מודרנית אפורה ופרקט מעץ

רהיטי טבע

רשת רהיטי טבע עוסקת בייצור רהיטים מעץ אלון מלא, המביא חוזק ועמידות לצד מראה כפרי, אלמנטים של טבע וגימור יוקרתי. בחנות ניתן להתרשם ממגוון פרטי ריהוט עץ אלון לבית ולמשרד, בניהם: שולחנות אוכל, שולחנות סלון, מזנונים, ספריות, קונסולות, מדפים, שולחנות כתיבה, כיסאות ופריטים נוספים. ניתן להתרשם מן הסגנון העיצובי הייחודי באתר החברה.

חדר שינה מודרני מעץ

רהיטי סו-קאסה

חנות הרהיטים סו קאסה בתל אביב מציעה פרטי ריהוט לבית בסגנון עיצוב נורדי-סקנדינבי, לעיצוב מינימליסטי, קווים נקיים ופרטי ריהוט ייחודיים. בין מוצרי החנות המובילים: שולחנות סלון, שולחנות קפה, שולחנות אוכל, שידות, מזנונים וקונסולות. עיצובים נקיים מעץ מעובד בגימור חלק, ובהתאמה לחללים קטנים, תוך פתרונות לאתגרי מרחב ומקום.

סלון ופינת אוכל חדשניים

רהיטי 6

מרחב תצוגה גדול המציג מגוון פרטי ריהוט לבית. רהיטי קסטיאל עוסקים בייצור ושיווק רהיטי איכות בעיצובים ייחודיים, המביאים יצירתיות, תעוזה, יציאה מן הקופסא וחדשנות, שילוב בין חומרי גלם ייחודיים, חיבור הרמוני בין סגנונות עיצוב ותפיסות עיצוביות מנוגדות, באמצעות מעצבי פנים ומעצבים תעשייתיים צעירים מובילים וחדשניים. בחנות ניתן להתרשם ממערכות ישיבה לסלון וחללי אירוח, שולחנות סלון, שולחנות אוכל, כיסאות, כורסאות, ופריטים עיצוביים משלימים.

סלון בעיצוב חדשני

בשל מגוון חנויות הרהיטים בתל אביב, מומלץ לבצע סינון ראשוני על פי סגנון עיצובי ורמת מחיר, ולערוך סיור במספר חנויות שעונות על הצורך והתקציב.

בין חנויות הרהיטים שנסקו, החנויות רהיטי טבע ורהיטי סו קאסה פתוחות בשבת.

תחת כל חנות שנסקרה צוין מספר טלפון עדכני של החנות. ניתן ליצור קשר עם החנויות גם באמצעות אתר האינטרנט ו/או דף החנות בפייסבוק ובאינסטגרם.

בתל אביב חניות דגל המתמקדות בפרטי ריהוט ייחודיים דוגמת שולחנות, חדרי שינה, פינות ישיבה ואחרות, כמו גם חנויות המציעות את כל פרטי הריהוט לבית במקום אחד.

אולי יעניין אותך

ספה אפורה

חנויות רהיטים בראשון לציון

העיר ראשון לציון בולטת בין ערי המרכז בזכות מתחמי ענק לריהוט ועיצוב הבית השוכנים בה, ומספקים מעטפת שירותים ומוצרים בתחום הריהוט והעיצוב למעצבי הפנים ולקהל הלקוחות הפרטיים.

פינת אוכל

חנויות רהיטים פתוחות בשבת

אורח החיים הקדחתני ושבוע העבודה הארוך הנהוג בישראל מביאים רבים מהציבור הצרכני לחפש אחר חנויות רהיטים שפתוחות בשבת, מתוך כוונה לנהל את תהליך החיפוש, הבחינה והעיצוב בשוטטות נינוחה וללא לחץ זמן המאפיין את ימות השבוע.

כורסאות אפורות

חנויות רהיטים בנתניה

העיר נתניה היא עיר מרכזית בשרון, וכוללת ענפי תעשייה, ייצור וייבוא של לא מעט מעצבים בתחום הריהוט לבית.

סלון כתום

חנויות רהיטים בפתח תקווה

פתח תקווה היא עיר המצויה בסמיכות למטרופולין התל-אביבי, ומהווה בית למשפחות רבות המבקשות לשלב בין חיים במרכז שוקק חיים לסביבה עירונית נינוחה וחיי קהילה.

אישה צעירה בוחרת בדים לספה החדשה שלה

חנויות רהיטים בבאר שבע

העיר באר שבע מהווה את בירת הנגב כולו, וידועה גם כמרכז המסחר הבולט בדרום, וכביתם של מספר לא קטן של חנויות רהיטים ופריטים לעיצוב הבית, המושכים את המבקרים והרוכשים מן העיר ומיישובי הדרום בכלל.

בחורה צעירה על ספה וינטג'

חנות רהיטים באשדוד

העיר אשדוד היא עיר נמל ואחת מן הערים הגדולות והתוססות באזור הדרום, ובבחינת היקף חנויות הרהיטים והמבקרים בהם, ניכר שאשדוד היא גם מעצמת עיצוב והלבשת הבית, המהווה את ביתן של רשתות רהיטים הפועלות בפריסה ארצית, לצד לא מעט מותגים מקומיים מובילים, שמושכים מבקרים ומרחיבים את אזור השליחויות לאזור המרכז כולו ואף בפריסה ארצית עבור הלקוחות המגיעים במיוחד לעיר מכל רחבי הארץ.