חנויות רהיטים בירכא

שתפו לחברים

תוכן עניינים

הכפר ירכא הוא כפר דרוזי בגליל המערבי, המהווה בית למסחר ולבילוי לתושבים המקומיים ולתושבי הגליל והצפון בכלל. בירכא נמצאים כמה ממותגי הבילוי והמסחר המוכרים במדינה, בניהם לא מעט חנויות רהיטים מקומיות בעלות מוניטין, המספקות מענה ואף שירותי משלוחים, ללקוחות מכל רחבי הארץ.

רהיטי קושי

רהיטי קושי בירכא היא החנות הראשונה שתראו בכניסה אל הכפר וגם הגדולה שבחנויות הרהיטים בירכא. באולם תצוגה ענק המתנשא לגובה שלוש קומות, תמצאו את כל הפריטים הדרושים לריהוט הבית, תוך הצגת מגוון עצום של מערכות ריהוט בסגנונות שונים, בהתאמה לכל צורך וכיס. הרהיטים בחנות הם רהיטים אשר מיובאים מאיטליה, מספרד ומבלגיה, ומשלבים בין עיצובי יוקרה ועיצובים מודרניים, לבין פונקציונליות, נוחות ואיכות.

סלון מעוצב בסגנון יוקרתי ומרשים

ארט הום

גלריה ייחודית לעיצוב הבית, המהווה את הסניף המקומי המורשה לשיווק רהיטים מבית ADEL DESIGN, החברה לעיצוב רהיטים המובילה בצפון, וכן רהיטים מעוצבים בייבוא אישי מהודו, סין, בולגריה, אסטוניה ומדינות נוספות.  בגלריה ניתן להתרשם ממגוון פרטי ריהוט שיוצרו ביד אומן, בעבודת יד ובטכנולוגיית ייצור קפדנית, שלא ניתן לחקות באמצעות ייצור המוני. בחנות ניתן למצוא סלונים ופינות ישיבה, פינות אוכל, מזנונים, חדרי שינה ומגוון פריטים משלימים, אקססוריז וטקסטיל לבית. פריטים ייחודיים שלא מופיעים בתצוגה ניתן למצוא בקטלוג החנות במקום, כמו גם אפשרות לתכנון מטבחים בהתאמה אישית בליווי מעצב החנות. 

ספה אפורה

רהיטי עדל חיר

רהיטי עדל חיר, המוכרת גם כ ADEL DEZING היא חנות הרהיטים המפורסמת בירכא, ולקוחות מכל רחבי הארץ עולים אליה לרגל בשבתות ובחופשות. החנות שנוסדה על ידי עדל חיר, נגר ואומן מקומי, משלבת בין עיצובים חדשניים ומודרניים להשראה ממגוון סגנונות עיצוב מסורתיים, ובטכנולוגיות ייצור מוקפדות היוצרות קווים נקיים וריהוט איכותי בגימור מושלם. מנגריה מקומית הפכה עאדל חיר למעצמת ריהוט בעלת משווקים ומערך הזמנות בפריסה ארצית, תוך שמירה על ייצור ואספקה של מגוון פרטי ריהוט ונוחות לבית, באיכות גבוהה ובמחירים הוגנים. 

עיצוב סלון מודרני

זולה- חדרי ילדים

מותג הריהוט לחדרי הילדים זולה הוא מותג רשת בפריסה ארצית, כאשר הסניף המקומי בירכא מעמיד לרשות תושבי הצפון את קולקציות חדרי הילדים החדשניות ביותר, בעיצובים מלהיבים. ייצור הרהיטים מתבצע במפעלי החברה בישראל- תוך הקפדה על שימוש בחומרי איכות, עבודת נגרות מוקפדת ויצירת רהיטים פונקציונליים וחווייתיים שכל ילד ירצה בחדרו. בחנות מיטות ילדים ונוער, ארונות, ספריות ושולחנות כתיבה, כונניות תלויות וכונניות רצפה ומגוון פרטי ריהוט ואחסון נוספים. הפריטים ניתנים לרכישה עצמאית ביחידות בודדות, אולם מעצבי החנות דאגו להעמיד תצוגות מרהיבות של חדרים מרוהטים במלואם, בעיצוב ייחודי ואטרקטיבי, לרכישת חדרי קומפלט.

חדר שינה אותנטי כפרי

זהבי ריהוט גן

זהבי ריהוט גן היא חנות יבואן, אחת משני סניפי הרשת בצפון, המספקת מרחב תצוגה עצום של מגוון פרטי ריהוט ועיצוב לגינה, לחצר, לגג, למרפסת ולכל שטח פתוח. בחנות מאות דגמים של פינות ישיבה, נדנדות, כורסאות, מיטות שיזוף, מיטות קונכייה, ערסלים, שולחנות וכיסאות ועוד. חומרי הגלם המובילים מהם מיוצרים הרהיטים בחנות הם ראטן- חומר ייחודי דמוי קש אשר עשוי מפולימר איכותי, ואלומיניום יצוק בציפוי אל חלד, חומרים המוכרים בזכות עמידותם ארוכת השנים בתנאי חוץ.   

ספה שחורה בסלון מודרני

היישוב ירכא אינו גדול, וכולל מגוון רחב של חנויות רהיטים ועיצוב הבית. מומלץ לפנות זמן ולהגיע, להסתובב בין החנויות הרבות ולהתרשם מסגנונות העיצוב, האיכות והמחירים. חשוב לשים לב שמרבית החנויות אינן מספקות כתובת מדויקת ויש להיעזר באפליקציית ניווט ו/או בשילוט המקומי. 

ירכא הוא כפר דרוזי, אשר המסחר בו פעיל בשבתות. כל החנויות שנסקרו פתוחות בשבת.

לצד כל חנות שנסקרה בכתבה צירפנו עבורכם מספר טלפון כפי שפורסם על ידי החנות. מומלץ להיכנס לאתר החנות, להתרשמות ולדרכים נוספות ליצירת קשר.

ירכא הוא יישוב המתאפיין במסחר פעיל ושוקק חיים, וניתן למצוא בו את כל סוגי החנויות והריהוט לבית ולגן, מחנויות ריהוט ענקיות המציעות את כל פרטי הריהוט לבית תחת קורת גג אחת, ועד חנויות קונספט לריהוט גן, פתרונות שינה, ריהוט לילדים ונוער ועוד. 

אולי יעניין אותך

ספה אפורה

חנויות רהיטים בראשון לציון

העיר ראשון לציון בולטת בין ערי המרכז בזכות מתחמי ענק לריהוט ועיצוב הבית השוכנים בה, ומספקים מעטפת שירותים ומוצרים בתחום הריהוט והעיצוב למעצבי הפנים ולקהל הלקוחות הפרטיים.

פינת אוכל

חנויות רהיטים פתוחות בשבת

אורח החיים הקדחתני ושבוע העבודה הארוך הנהוג בישראל מביאים רבים מהציבור הצרכני לחפש אחר חנויות רהיטים שפתוחות בשבת, מתוך כוונה לנהל את תהליך החיפוש, הבחינה והעיצוב בשוטטות נינוחה וללא לחץ זמן המאפיין את ימות השבוע.

כורסאות אפורות

חנויות רהיטים בנתניה

העיר נתניה היא עיר מרכזית בשרון, וכוללת ענפי תעשייה, ייצור וייבוא של לא מעט מעצבים בתחום הריהוט לבית.

סלון כתום

חנויות רהיטים בפתח תקווה

פתח תקווה היא עיר המצויה בסמיכות למטרופולין התל-אביבי, ומהווה בית למשפחות רבות המבקשות לשלב בין חיים במרכז שוקק חיים לסביבה עירונית נינוחה וחיי קהילה.

אישה צעירה בוחרת בדים לספה החדשה שלה

חנויות רהיטים בבאר שבע

העיר באר שבע מהווה את בירת הנגב כולו, וידועה גם כמרכז המסחר הבולט בדרום, וכביתם של מספר לא קטן של חנויות רהיטים ופריטים לעיצוב הבית, המושכים את המבקרים והרוכשים מן העיר ומיישובי הדרום בכלל.

בחורה צעירה על ספה וינטג'

חנות רהיטים באשדוד

העיר אשדוד היא עיר נמל ואחת מן הערים הגדולות והתוססות באזור הדרום, ובבחינת היקף חנויות הרהיטים והמבקרים בהם, ניכר שאשדוד היא גם מעצמת עיצוב והלבשת הבית, המהווה את ביתן של רשתות רהיטים הפועלות בפריסה ארצית, לצד לא מעט מותגים מקומיים מובילים, שמושכים מבקרים ומרחיבים את אזור השליחויות לאזור המרכז כולו ואף בפריסה ארצית עבור הלקוחות המגיעים במיוחד לעיר מכל רחבי הארץ.