חנויות רהיטים בחוצות המפרץ

שתפו לחברים

תוכן עניינים

חוצות המפרץ הוא מתחם קניות פתוח בעיר חיפה, בחלקה הצפוני של העיר. במתחם חיי מסחר, בילוי ופנאי תוססים, ומגוון רחב של חנויות, בניהן חנויות רהיטים רבות. בין חנויות הרהיטים בחוצות המפרץ ניתן למצוא את מיטב המותגים המוכרים בישראל, חנויות רהיטים המספקות מגוון מוצרים ופריטים לריהוט ועיצוב הבית וחנויות קונספט ייחודיות.

רהיטי עצמל'ה

רשת רהיטי עצמל'ה היא רשת ריהוט חדרי ילדים ונוער, באיכות גבוהה, מעץ מלא ואיכותי, ובטכנולוגיות ייצור שנותנות דגש על בטיחות, בריאות ואיכות גם יחד. אולם התצוגה של הרשת בחוצות המפרץ מדמה חלום ילדות צבעוני אשר מתעורר לחיים, באמצעות רהיטים בעיצוב צעיר, שילובי צבעים רכים ומרגיעים, ופתרונות אחסון מותאמים ופונקציונליים. בחנות ניתן למצוא גם מגוון פריטים משלימים לחדרי ילדים דוגמת מצעים, כריות, פופים ועוד.

איטלסופה

רשת איטלסופה היא רשת רהיטים העוסקת בשיווק סלוני איכות יוקרתיים, בעיצובים חדשניים, מעור איכותי, מבדים בטקסטורות שונות, ובטכנולוגיות הייצור המתקדמות ביותר. הרשת עוסקת בייבוא מערכות ריהוט לסלון, פינות ישיבה, ספות וכורסאות, מיצרנים מובילים באיטליה ובכלל אירופה, תוך הקפדה על חדשנות עיצובית ואיכות גבוהה. ניתן למצוא במקום מערכות ישיבה בעיצובים אותנטיים, לצד סגנונות עיצוב חדשניים וצעירים, בהתאמה לכל צורך ולכל חלל. 

זולה

זולה היא רשת רהיטים מוכרת המתמקדת בריהוט לחדרי ילדים ונוער, באווירה צעירה, עמידות גבוהה, ועיצובי קומפלט לכל חלל ולכל גיל. התצוגה בסניף חוצות המפרץ נגישה ונעימה, באולם מרווח המציג קולקציות מתחלפות של חדרי ילדים ונוער מאובזרים למשעי. רהיטי זולה מיוצרים במפעלים המקומיים בישראל, תחת תו תקן מקומי ותו תקן אירופי מחמיר. ניתן לרכוש את פרטי הריהוט כבודדים ולעצב באופן עצמאי את החלל הרצוי, או להסתמך על העיצובים המוצעים בתצוגה ובקטלוג ולרכוש חדר ילדים הכולל ריהוט מלא. במקום ניתן לרכוש גם מזרונים למיטות וספות נוער איכותיות ואורטופדיות. 

רהיטי URBAN

רשת רהיטי אורבן היא רשת צעירה ומובילה לעיצוב הבית, המחברת בין פרטי ריהוט למרכז הבית: ספות וכורסאות, מערכות ישיבה פינתיות, כיסאות ושולחנות אוכל, מזנונים, שולחנות סלון וקונסולות, לצד פרטי ריהוט משרדי ומוצרי עיצוב להשלמת המראה. הרשת מספקת פרטי איכות מובילים בייצור קפדני ובחיבור לבית ולמשפחה בישראל, בהשראת העיצוב האירופי וקולקציות העיצוב המובילות בעולם. 

נייט סליפ סנטר

רשת ריהוט ופתרונות שינה, המציעה מגוון מיטות זוגיות, מיטות מתכווננות ומפנקות בטכנולוגיות מתקדמות, מיטות נוער ומיטות לחדרי ילדים, ספות אירוח וכורסאות. הרשת מחברת בין ריהוט יציב ומאסיבי באיכות גבוהה למזרונים אורתופדיים המספקים רמת נוחות ותמיכה מיטבית, בדים מותאמים להיפו אלרגניים, ומוצרים משלימים מענף הטקסטיל דוגמת שמיכות, כריות, כיסויי מיטה ועוד.

חוצות המפרץ הוא מתחם מסחרי פתוח ונעים לביקור ולבילוי ומומלץ להגיע ולהסתובב בין החנויות הרבות. המתחם פתוח בשעות נוחות ומאפשר הגעה ורכישה לאורך כל היום.

כל חנויות הרהיטים שנסקרו פתוחות בשבת.

לצד כל חנות שהוזכרה במאמר, מצורף מספר טלפון ופרטי התקשרות לחנות או לרשת, כפי שפורסם על ידם. מומלץ להיכנס לאתר החנות או הרשת, להתרשמות ולקבלת דרכים נוספות ליצירת קשר.

ניתן למצוא בחוצות המפרץ את כל פרטי הריהוט לבית, בחנויות נושא ומוג, החל מריהוט לעיצוב הבית וחללי האירוח, וכלה בחדרי שינה, ארונות וריהוט גן.

ספת רביצה אפורה ופרקט מעץ

אולי יעניין אותך

ספה אפורה

חנויות רהיטים בראשון לציון

העיר ראשון לציון בולטת בין ערי המרכז בזכות מתחמי ענק לריהוט ועיצוב הבית השוכנים בה, ומספקים מעטפת שירותים ומוצרים בתחום הריהוט והעיצוב למעצבי הפנים ולקהל הלקוחות הפרטיים.

פינת אוכל

חנויות רהיטים פתוחות בשבת

אורח החיים הקדחתני ושבוע העבודה הארוך הנהוג בישראל מביאים רבים מהציבור הצרכני לחפש אחר חנויות רהיטים שפתוחות בשבת, מתוך כוונה לנהל את תהליך החיפוש, הבחינה והעיצוב בשוטטות נינוחה וללא לחץ זמן המאפיין את ימות השבוע.

כורסאות אפורות

חנויות רהיטים בנתניה

העיר נתניה היא עיר מרכזית בשרון, וכוללת ענפי תעשייה, ייצור וייבוא של לא מעט מעצבים בתחום הריהוט לבית.

סלון כתום

חנויות רהיטים בפתח תקווה

פתח תקווה היא עיר המצויה בסמיכות למטרופולין התל-אביבי, ומהווה בית למשפחות רבות המבקשות לשלב בין חיים במרכז שוקק חיים לסביבה עירונית נינוחה וחיי קהילה.

אישה צעירה בוחרת בדים לספה החדשה שלה

חנויות רהיטים בבאר שבע

העיר באר שבע מהווה את בירת הנגב כולו, וידועה גם כמרכז המסחר הבולט בדרום, וכביתם של מספר לא קטן של חנויות רהיטים ופריטים לעיצוב הבית, המושכים את המבקרים והרוכשים מן העיר ומיישובי הדרום בכלל.

בחורה צעירה על ספה וינטג'

חנות רהיטים באשדוד

העיר אשדוד היא עיר נמל ואחת מן הערים הגדולות והתוססות באזור הדרום, ובבחינת היקף חנויות הרהיטים והמבקרים בהם, ניכר שאשדוד היא גם מעצמת עיצוב והלבשת הבית, המהווה את ביתן של רשתות רהיטים הפועלות בפריסה ארצית, לצד לא מעט מותגים מקומיים מובילים, שמושכים מבקרים ומרחיבים את אזור השליחויות לאזור המרכז כולו ואף בפריסה ארצית עבור הלקוחות המגיעים במיוחד לעיר מכל רחבי הארץ.